Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

17 Eylül 2011 Cumartesi

The Smurfs

Çocukken çok seçiciydim öyle her çizgi filmi izlemezdim hele vurdu kırdı olanları hiççç... sevgi kelebeği gibi büyüdüm bu yüzden. Yıllar geçip de güçlü şirinimi bulduğumda "cam kavanozda mı büyüttüler seni?!" dedi bana :) Sizce iyi mi bu kadar saf olmak? Şirinler köyünde o kadar erkeğin arasında endişe duymadan mutlu yaşayan şirine gibi? ya da dağlarda zarar görmeyeceğine inanarak koşup zıplayan heidi gibi?

ama benim favori çizgi filmim de karakterim de şirine, bayılıyorum onlara. The smurfs'ı izlediniz mi? Bence mutlaka izleyin çok eğlenceliydi. gerçek hayatta bir jayma mays olup şirini öyle kucağıma alıp sevmek isterdim :)) devasa boyutlarda bir şirin peluşu bulursam hemen alıcam ztn. şimdilik güçlü şirinimin mc donalds'tan aldığı minikleriyle idare ediyorum. Şirin günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...