Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

27 Kasım 2011 Pazar

Aramaktan bıktık, tasarladık!


Sözden 1 ay sonra nişanımız oldu ama ben nişanla uğraşmaktan blogla uğraşamadım, bu yüzden yavaş yavaş anlatacağım nişanımı ve detaylarını ;)) bu en önemli detaylardan olan nişan tepsim. değişik ve şık birşeyler arıyorduk annemle tepsi olarak kullanmak için ama tepsiler yastıklar hepsine baktık hiç biri istediğimiz gibi olmadı içimize sinmedi, bizde annemle birlikte aldık kumaştı kurdeleydi süslerdi kuşlardı başladık düşünmeye ve denemeye. en sonunda da bu çıktı ortaya. tam bir anne-kız projesi!!!! bayıldım bayıldım!!! sizde benim kadar beğendiğiniz mi?

beğenenler için bu tepsilerden yapıp satmaya da başladım arkadaşlar isteyenler için ilanım;
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-giyim-aksesuar-evlilik-giyim-sik-ve-zarif-bir-nisan-tepsisi-arayanlara-65284893/detay/

İlanımın yayınlanma süresi bitmiştir ancak isteyenler eposta ile bana ulaşabilirler ;))
pamuksekerrrr@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...