Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

19 Ağustos 2013 Pazartesi

İşte geldim burdayımmmm :))

Selamlar selamlar Pamuk Şekerciler :))

Ben son yazımı yazdıktan sonra benim biricik sevdiceğim askerden döndü kavuşmanın mutluluğu derken resmen internetle bağım kesildi, sonrasında da hep hayal ettiğim haziran düğününü yapmaya karar verdik ve gittik tarihimizi aldık:

20.06.2013 :)


Eee tuttuk tutmasına da hazırlanmak için 3 ayımız vardı ve bizim hiç bir hazırlığımız yoktu, nişanlımda askerlik dönüşü 15 gün tatilden sonra işe başladı ben Karşıyaka'da o Ödemiş'de öyle zordu ki hazırlıklar... Sadece haftasonları alışverişe çıkıyorduk ee tabi bu koşuşturmada yazamadım ben hiç, bir de işe başlamıştım etüt merkezinde Matematik&İngilizce Öğretmeni olarak.

Evlilik deyince; mobilyalar, beyaz eşya, gelinlik, kınalık, düğün, kına gecesi, çeyizler... listede uzuyor da uzuyor ve biz Allah'a şükür 3 ayda hallettik ve artık Allah nazarlardan saklasın 2aylık evliyim :))

Hazırlıklar boyunca hep düğün bitecek ohhh çekeceğim ve bloguma geri döneceğim hayalleri kurdum ama nerrrrde anacım şimdi de ev işleri başladı ki anamm anammm ne zormuş sıfırdan evi kurmak, yerleştirmek, düzen oturtmak... Hoş düzen oturmadı diyorum da gçeen gün yengem bizim 30 sene oldu oturmadı senin 2 ayda nasıl oturacak diyor :))

Artık düğün hazırlıkları, yayınlayamadığım çeyizlerim ve geri kalan herşeyle gelecek postlarda görüşmek üzeree :))


Follow my blog with Bloglovin

6 yorum:

  1. hayırlı olsun evliliğin pamuk şeker :) bir ömür mutlu mesut yaşarsınız inş. Çeyizlerini evini yaz bol bol :) biz evlenmemiş kızlara fikir ver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol mervecim amin inş., darısı başına diyelim o zaman ;)) çeyizlerimin bir kısmını yazdım ama yazmadığım çok var zamanla hepsini yayınlayacağım. görüşmek üzere ;))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. sağol süper hatun, darısı başına ennn adam gibi adamıyla ;))

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...