Artık tüm markalar biliyor blogların gücünü bu yüzden telefondan, internette yapılan şikayetleri çok önemsemeseler bile bloglardan yazıldı mı iş değişiyor. Benim için de öyle oldu, sizin de katkılarınızla okunduğunu farkedip normalde 2,5 ayda 1 kere bile geri dönmeyen firma 2 gün içinde aradı beni. Ama problem çözüldü mü HAYIRRRR!!!!
Çay kaşığım varmış, onu zahmet edip yolladılar ki asıl umrumda olan tencereydi. Çay kaşığı çok büyük bir durum değil benim için.
Benim tencere kulplarım kırmızıydı ya, neymiş efendim kırmızı kulp stoklarında yokmuş, sadece krem rengi varmış o da benim takımımla uygun olmayacağı için yollamayacaklarmış, kırmızı stoklara girince haber vereceklermiş. Benim kendi yanık kulplarımı geri yollayın o zaman dedim, onlar geri dönüşüme konduğu için geri veremeyiz diyorlar. Tamam dedim yapın siz böyle bende internetten aynı şekilde yazmaya devam edeceğim. Bu kadar ciddiyetsiz ve saygısız oldukları için, verdiğimiz paranın karşılığını alamadığımız gibi elimizdekilere el konduğu için- ki düşünün kulp tek olmaz deyip tencereyi de istemişlerdi tenceremden de olacaktım- yasal yollara başvuracağım.
Karacadan alışveriş dönemi benim için burada kapanmıştır!!!!
Lütfen sizde yaşadığınız durumları yazın altına da birkaç bloggera reklam yaptırmakla tüm bloglara iyi tanıtım yaptıklarını düşünmesinler. Asıl reklam müşteri memnuniyetidir bence.
Ne kadar saçma bir durum yaşatmışlar size, resmen sinir harbi.. Karaca'ya karşı bakışım değişti bu yazıyla.
YanıtlaSilBu arada takipçiniz oldum, bana da beklerim :)
merhaba hoşgeldiniz bloguma :) insanların daha temkinli yaklaşmaları için yazıyorum bende bu yazıları çünkü sustuğumuzu gördükçe sömürmeye çalışıyorlar. Sizin gibi destek verenler oldukça sorunları çözmeyi de öğreneceklerdir. görüşmek üzere ;))
YanıtlaSil