Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

13 Eylül 2012 Perşembe

Mimlendimm Dikkat Dikkat

Süper Hatundan mimlendim ayolllll çok heyecanlıyım ilk mimim :) supercellma yine mimlenmiş döktürmüş döktürmüş sonra, dedim "bende mimlenmek istiyorumm "o da mimledi gittiii ;))

GÜNÜN NASIL GEÇTİ? 
Çok yorucuydu günüm önce kendi kendime yaptığım amatör ötesi tasarımlarıma devam ettim, sonra uzun zamandır aklımda olan bir türlü yayına sokamadığım Pamuk Şeker Butik'i yayına soktum. Sonra da annem evde olmadığı için yemek yaptım.

İSİM VERMEDEN BAHSET!

Ayy tripli insanlara gıcık oluyorum yaa! Kardeşim git sevgiline kocana yap tribini bana ne ki! İlle birileriyle yakın olmak tüm triplerini çekmeyi kabul etmek değildir ki, kocaman insanlarız herkesin kendine göre derdi tasası var. Paylaşalım ama yıpratmayalım ;)

NEDEN HEP CAM KENARI?
Cam kenarı olmadan olur mu ayooollll :) cam kenarı bulamadım mı koridor diye bilet almayanım ben, ama kısa yolda da en çok koridor tarafını severim öyle 10dk için kenara ortaya oturup cam kenarına kadar sürünüp sonra geri sürünemem :)

BUGÜN KENDİN İÇİN NE YAPTIN?

Butik'im yayına aldım ama en ama en büyüğüüü (asker)Aşkımla tel.de konuştuk.

TWITTER ANA SAYFAMDA GÖZÜME İLK TAKILAN?

Biri " gelsin bir milleti tarihinden koparan adamin hikayesini yillarca okusun diye.." demiş abi sen neyin kafasındasın ya! 27kişi de retweetlemiş. Boşuna dememişler "Türk insanı para gibidir, ışığa tutunca içinde Atatürk yoksa sahtedir."

DÜŞÜN Kİ O BUNU OKUYACAK

Aşkımmmm "zamandan saymadım zaten sensiz geçen her anımı..."

KAHKAHA ATMANA NEDEN OLAN KARİKATÜRLER? 

Favorim

Daha güzelleri var aslında ama bulamadım :)




KLAVYEYE BAKMADAN BİR ŞEYLER YAZ

Kuzey gğney başldı bugün yine harikaydı ama kuzeyşn burnu boktan çıkmadı yine :)

BİR CÜMLE DÜŞÜN VE KELİMELERİN YERLERİNİ DEĞİŞTİREREK YAZ

istiyorum sıkıldım uçmak sıkıldım

CTRL+V YAP

Kalbimi kıranlara "acımadı ki" diyebilecek kadar "çocuk" kalabilseydim keşke.. 

Mimlediklerim

4 yorum:

  1. yavrucum sen yeterki mim iste ben seni her yazımda mimlemez miyim lan :D

    YanıtlaSil
  2. çok eğlenceli olmuş :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğlendirmesine sevindim ;) tekrar tekrar beklerim :))

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...