Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

6 Ekim 2012 Cumartesi

Tembel Blogger vs Çalışan Hatun

Tembel bloggerdan selamlar Pamuk Şekercilerim :))
 
İş arama sürecim sonlandı ve 24 eylül sabahı işe başladım
ama mesai saatlerim birazcık uzun,
"08.15-19.00"
Aslında bu özel sektör için normal ama bana biraz fazla geliyor açıkçası
Bu hafta 3.haftam ve anca alışıyorum daha.
Bir de bu ara çeyizimde ki elektrikli ev aletlerimi tamamlayayım dedim,
ütü tost makinesi çaycı süpürge... arayışları içinde bilg.başında oturacak vaktim bile kalmadı.
İş yerimde de normalde internet yok :( ama bu sefer ki VINNlı bi kaçamak ;))
 
bu yoğunlukta süper hatuncum beni yine mimledi ve ben yaşamadım bile dahaa
hadi o da başka bi post olsun ;))
 
daha ekleyeceğim resimler, gezdiğim gördüğüm yerler var ama ne zamannn düzenleyeceğim bi bilsem :s bakalım artık yavaşş yavaşşş ;))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...