Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

3 Kasım 2012 Cumartesi

Bardak Koleksiyonum - II

Selamlarr :))
Daha önce 1.kısmını yayınlamıştım kaçıranlar hemen pıt pıt bi göz atsın
Şimdi 2.kısımdayız
Bu sefer ki kategorimiz ise Turizm Cennetleri :)
Bu kupaların hepsi en az 6-7 yıllık kupalar belki bi ik tanesi 4-5 yıllık ama dedim ya o kadar çok ki hangisinin ne zaman alındığını hatırlamam neredeyse imkansız

Antalya
Annemin hediyeleri



Bodrum


Foça
Sinemcim ve Cemalcimle bir gece Foça kaçamağımızdan hatıradır kendileri :)

Kuşadası
4-5 yıllık






Kuşadası 
 4 yıllık
Kuzenle yapılmış bir keyif hatırasıdır :)
Hiç unutmam 9 eylüldü

İnsan nereliyse oranın ürünleri olmaz ya kendisinde dedim bende neden üzerinde Türkiyeyi taşıyan bir bardağım hemen oldu tabi ;)

Marmaris
Arkadaşlarla gittiğimiz ilk tatilden bu kupam

Ahh güzel şirincee 



9 yorum:

  1. ne kadar guzel bir koleksıyon :) bende gıttıgım yerden almayı en sevdıgım seylerden bırıdır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) yıllardır özenle biriktirip saklıyorum

      Sil
  2. Kupalar çok şirin. :)

    BEnde gittiğim yerlerden magnet alırım genelde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) magnet koleksiyonuna yeni başladım o yüzden biraz daha vakit geçince paylaşmayı düşünüyorum onları, belki de evlenip kendi evine geçince paylaşırım :)

      Sil
  3. hepsine bayıldım :) fazla gelirse bir tanesini bana fırlatabilirsin :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ama çok değerli onlar benim için fırlatamam kii :))

      Sil
  4. Ne güzeller bunlar böyle... Bir ara ben de alıyordum ama sonra vazgeçtim nedense, diğerleri de kırıldı gitti. Şimdi çok özendim görünce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de çoook güzeller :)) sende hemen başla bence tekrar ;)

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...