Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

8 Kasım 2012 Perşembe

Çikolatalı Sufle

Ayy ay ben bu Dr.Oetker'ı çok seviyorum:)
hoş sevmeyen mi var her ürün birbirinden güzel yahuu
Bu haftaki denemem enfes tatlı çikolatalı sufle

Paketten çıkanlar;un karışımı ve pudra şekeri
Bu konuda tek şikayetim içinden çikolata şelalesinde olduğu gibi kaplar çıkmıyor ve evde de öyle kap her zaman hazır olmuyor malum

Tarifimiz 

Margarin ve süt ocakta kaynayınca altını söndürüyoruz ve un karışımımızı ekleyip pürüzsüzleşene kadar karıştırıyoruz daha sonra üzerine yumurta sarılarımızı atıp tekrar karıştırıyoruz



2 yumurtamızın aklarını ayrı bir kapta çırpıyoruz ve tenceredeki karışımımıza ilave ediyoruz

iyice karıştırıyoruz

 Daha önceden tabaklarımızı yağlıyoruz

Hazırladığımız karışımı tabaklara paylaştırıyoruz
Ama tavsiyem;benim daha dar kaplarım yoktu o yüzden bunlara koydum ama daha ufak olursa kaplar kabardığı zaman daha hoş görünecektir 

Daha önceden ısıttığımız fırında yaklaşık 10-12 dk pişiyoruz ama bence çok tutmayın ki daha yumuşak bir sufle elde edebilesiniz
Zaten üzeri lezzetinden çatlayınca piştiği anlaşılıyor :)
Paketten çıkan pudra şekerini de üzerine serptiniz mi tatlımız sıcak sıcak servise hazır
Benim servis önerim;çikolatası çok yoğun olduğu için beyaz çikolatayla dengelemek adına crunch kıtır frambuazlı beyaz çikolata ;))
 

Afiyet olsun ;))



2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık, afiyet, bal olsun:)
    Mailde "umarım rahatsız etmiyorumdur" yazmışsınız olur mu hiç, blogunuzu tanımak güzeldi.
    Sevgiler ve güzel paylaşımlar dilerim:)

    YanıtlaSil
  2. sağol elifçim ne kadar içten güzel bir yorum bu, suflelere gelince çoktan tarih oldu bile, malum sıcak sıcak tüketmek lazım :) görüşmek üzere ;)

    YanıtlaSil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...