Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

19 Eylül 2013 Perşembe

Tavsiye Kanalı - D Shopping Hediyelerim

Tavsiye Kanalıyla ilk açılmak üzere olduğunda tanışmama rağmen nasıl unuttuysam bilgilerimi güncellememişim ve şimdiye kadar ki ilk paketimi henüz alabildim. Sağolsun tavsiyekanalı bizi ilklerde keşfetmiştin ama hala bilgilerini güncellemedin yazdı da uyandım işe :)

Tavsiye meleğiyim artık resmen
İlk paketim D Shopping kampanyasından geldi hoşgeldi :)

D shoppingle birkaç sene önce aldığım inceltici kemer ile tanışmıştık ufak bir sorun yaşamıştım ama bunu onlara bildirdiğim anda hemen aldığım kemeri iade alıp isteklerime daha da uygun kemeri almama yardımcı oldular bu sayede zaten bende pozitif anılara sahiplerdi.


 Paketime kavuşmam zorlu oldu, kargo gelmiş ziller bozuk çalmıyor evde yokuz diye gitmiş bende 2-3 gün evde yoktum alamadım geldim hemen kargo şubesine koştum meraktan

Paketimden D shopping sonbahar 2013 katalogları
Hediye çekleri

Veee sevimli mi sevimli ped cüzdanı çıktı
Hemen içine pedleri koyup çantama attım bile 

Katalogları dağıttım bile ama gören indirim çeklerimi kaptı bile birini sizin için sakladım
Eğer aranızda alışveriş yapmayı düşünen varsa -ki mutlaka düşünmelisiniz fiyatlar çok uygun-
bana ulaşsın bende elimde kalan son çekin kodunu size yollayayım

100tl alışverişe 10tl indirim çeki için bana ulaşın ;))

Teşekkürler tavsiye kanalı teşekkürler D shopping :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...