Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

14 Kasım 2013 Perşembe

Loreal - Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici

Cildim hem hassas hem de kuru. Kışları 2 gün krem sürmeyeyim aman aman hemen pul pul dökülmeler kurumalar... Bir de güneş hassasiyetim var bu yüzden cildimde hafif hafif kızarıklıklar mevcut.

Bu ara blogların çoğunda Lancome Dreamtonelar gezerken ben çok daha uygun fiyatlı bir ürün aldım kendime. Çünkü alabilen ya da yazabilenlerin aksine herkesin bir kreme 250tl verebilecek durumu yok. Haa tabi olur da günün birinde pr şirketleri bana da yollarsa onları yazarım :pP

Nemlendiricimi değiştirmeye karar vermiştim, hem nemlendirme hem de cilt tonunu eşitleme özelliği arıyordum. Raflara bakarken  Loreal Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici'yi gördüm.

Normalde her gördüğümü denemek gibi bir huyum yoktur ancak Loreal'in çok fazla nemlendiricisini kullandım şimdiye kadar genelde de memnun kaldım. Bioderma siparişi vermek üzereyken Loreal almak bir anda radikal bir seçim oldu ama bir süre Loreal'i kullanıp bir şans vermek istedim :)
Loreal'in iddiaları gördüğünüz gibi... 
Kullanmaya başlayalı 2 gün oldu bu yüzden henüz ilk maddedeyim. Ve kesinlikle onaylıyorum sürdüğünüz anda ipeksiliği hissediyorsunuz cildinizde dokusu çok hoşuma gitti.
2 günlük izlenimim gayet iyi, cildimdeki pullanma dudaklarımın etrafında, göz çevremde ve alnımda belirginleşmişti iyice. 2günde dudak çevremdeki kuruluk komple geçti, göz çevremdeki büyük oranda geçti, alnımda ki kuruluksa yarı yarıya azaldı.
 Ambalajı gerçekten düşündükleri ortada. Klasik yuvarlak şeffaf kaplardan vazgeçmişler ve kırmızı  yapıp çok da iyi yapmışlar.
 Dokusu oldukça yumuşak, beni tek rahatsız eden şey kokusu. Kokusu çirkin değil elbet ancak ben yüz kremlerinde koku sevmiyorum yani kokusuz olmasını tercih ederim. Ancak kokulu sevenlerin Loreal'in kokusunu seveceğine eminim.

 Sürdüğünüzde yumuşacık nemli görünen bir cildiniz oluyor.

Kremin asıl iddası cilt tonunu eşitlemek olduğu için bu konuda henüz bir yorum yapamam fakat 1 ay sonra bununla ilgili bir yazı yazacağım tekrar. Deneyenler varsa yorumlarını beklerim.


-Pamuk Şeker Tadında Günler-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...