Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

13 Kasım 2013 Çarşamba

İzmir'de 10 Kasım


Üzerinden 4 gün geçti ama ev hanımıyım ben temizlik-yemek,ütü hep bana bakıyor idare edin beni ;)) aslında paylaşacak o kadar çok şey birikti ki elimden geldiğince paylaşıyorum. Ama biraz üşengeç olduğum için bu bloguma da yansıyor :)

10 Kasım Atatürk'ü anma etkinliklerine İzmir ve Konak Belediyesi 9 Kasım'da başladı ve şimdiye kadar ki en görkemli kutlamaydı. Dev bir su perdesi ile Atam İzmir'e indi ve bizim için muazzam bir gösteriydi.

-alıntıdır-

Aynı zamanlarda kurulan sahnede Boğaziçi Caz Korosu vardı.
BCK ilk duyduğumdan beri hayran olduğum bir koro her duyduğumda her çıktığı programda da zevkle dinlerdim. İlk defa canlı dinleme fırsatım oldu ve daha da hayran oldum.

Sizin için de en çok hoşuma giden parçaları videoya çektim. Videolarım tamamen el yapımıdır ;)

Boğaziçi Caz Korosu'nun gönderme şarkıları gerçekten harikaydı. Öncelikle "Vardar Ovası" şarkısını seslendirdiler.
Belki de "Rakı Parası" dendiğinde alkışlayan insanların çoğu rakı bile içmiyor ama tek alkışlama nedenleri yılların türküsüne rakı yüzünden laf söyleyenler. En yakın örneği, benim eşim ve annem de içki içmez ama o da en çok alkışlayanlardandı. Ben mi? Ben sizin için video çekiyordum :))

Daha sonra "İzmir Marşı"

En son da "Çapulcu musun vay vay"'ı seslendirdiler. Bu şarkının sözlerini de paylaşmak istiyorum.

Çapulcu musun vay vay Eylemci misin vay vay 

Gaz maskesi ala benziyor 
Biber gazı bala benziyor 
Benim TOMA'm bana sıkıyor 
Bulunur bir çare halk ayaktadır 
Taksim yolunda barikattadır 
Çapulcu musun vay vay Eylemci misin vay vay 

Gaz maskesi biçim biçim 
Yürüyoruz Taksim için 
Üşenme gel hakkın için 
Bulunur bir çare halk ayaktadır 
Taksim yolunda barikattadır 
Çapulcu musun vay vay Eylemci misin vay vay 

Gaz maskesi çeşit çeşit 
Gezi Parkı senle yaşıt 
Bu tencere, çatal, kaşık 
Bulunur bir çare halk ayaktadır 
Taksim yolunda barikattadır 
Çapulcu musun vay vay Eylemci misin vay vay

Koro da süperdi ama sanırım biz İzmirliler de çok güzeliz ;))
Son olarak da Boğaziçi Caz Korosu'nun şefi Masis Aram Gözbek'in teşekkür konuşması var. Bu konuşmayı neden mi paylaştım sadece şu söz için "Biz böyle belediyelere hasret kaldık." Eee tabi İstanbul Belediyeleri'nin hali malum... Neyse daha fazla konuşmayayım ben :))

Gecenin finali de nasıl mıydı? Tabi ki; NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!

Umarım siz de okuyup, izlerken bizimleymiş gibi olmuşsunuzdur :))

Özellikle birliğimizi sarsmaya çalıştıkları, Atatürk'ümüzü unutmamız için ellerinden geleni yaptıkları bu günlerde seni daha büyük özlemle anıyorum Atam. Biz, ülkeyi emanet ettiğin gençlik seni ve silah arkadaşlarını asla unutmayız, hele nankörlük etmek mi asla!!!

Zaten 10 Kasım günü Anıtkabir'in aldığı ziyaretçi sayısı umarım bu kötü emeller içinde olanlara cevap niteliğinde olmuştur. Resmi rakamlara göre Anıtkabir'i ziyaret eden 1.089.615 kişinin de ayaklarına sağlık.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...