Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

17 Aralık 2011 Cumartesi

meme kanseri!

  

Daha önce bir alışverişkoliğin itirafları 'nın farkındayım korkmuyorum isimli meme kanseri yazısını okumuştum ve gerçekten çok haklıydı kydü ve her dört kadından birinde vardı. Bence çok faydalı oldu yazısı. Benim bu yazıyı yazmamın sebebi ise Adını Feriha Koydum dizisinde 2. meme kanseri vakası yaşanmış olması. Vahide Gördüm'ün tedaviye başlayıp diziyi bırakmasından sonra dizinin Sanem'i Deniz Uğur'da göğsünde farkettiği kitle için doktora gitmiş ve iki göğsünde de kanserli kitle olduğunu öğrenmiş. Önümüzdeki hafta ameliyat olacakmış. Ve söylemeden geçemeyeceğim hepinizin farkettiğine eminim Vahide Gördüm'ün saçlarının kazınması bence güzelliğinden hiç birşey kaybettirmedi. Sanırım en büyük moral budur ona aynaya baktığında hala çok güzel gözlerinin içi gülen bir kadın görüyordur.Vahide Gördüm'e ve Deniz Uğur'a şimdiden geçmiş olsun diliyorum. Lütfen sizde kendi kontrolllerinizi ihmal etmeyin! Etrafınızdaki bayanların kontrolllerini ihmal ettirmeyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...