Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

28 Aralık 2011 Çarşamba

Herkese Pamuk Şeker tadında bir yıl...




İyisiyle kötüsüyle bir yılı daha geride bırakıyoruz. Her yıl sonu yaptığımız özeleştirileri yapma, istek listeleri hazırlama, yeni yıl hedeflerini koyma vakti geldi çattı!! Ben nişanlımla, ailemle ve dostlarımla; aşk, sevgi, kardeşlik, başarı, mutluluk dolu ve tabi ki nutella dolu bir yıl diliyorum. Ha tabi bir de telefon diliyordum ki; 20 kasım doğum günüm olması dolayısıyla geç gelen bir hediye olarak tam da istediğim gibi bir teknoloji harikası bir telefona kavuştum ;)) darısı sizin de başınıza ;))



Ve tabi sadece yeni bir telefonla değil yeni tarzımla da karşılayacağım yeni yılı. Uzun zamandır isteyip de bir türlü cesaret edemediğim Victoria Beckham tarzı arkası kısa önleri uzun saç modeline, bir cesaret kavuştum ve belimi geçip kalçama kadar uzayan saçlarım artık ensemde :) İstersem fön çekerek kullanabildiğim gibi istersem de (yeni kullanmaya başladığım ve tavsiye edebileceğim) Elidor co-creations düz saçlar şampuanı ile yıkadıktan sonra aynı serinin 7/24 kremiyle ve birazda elimle karıştırarak Deniz Alan gibi hafif dalgalı olarak kullanabiliyorum. Bence iki şekilde de güzel oluyor, şık veya doğal hangisini seçersem ;))





Hayat bir pamuk şeker olsun ve siz de hayata gömün kafanızı, tıpkı ağzınızın etrafı şekerlendiği halde vazgeçmeyiz tekrar tekrar pamuk şekere gömüldüğünüz gibi!!




Yeni yıl için hazırlanan hareketli bir kart çok hoşuma gitti. Bence sizde en güzel yeni yıl mesajını içtenlikle hazırlanan bu kartta bulacaksınız benim gibi ;)) haydi tıklayın! PAMUK ŞEKER tadında yıllar bizimle olsun :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...