Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

1 Ocak 2012 Pazar

2011in ardından


Bir yılı daha geride bıraktık benim izleyici olmayan ama beni takip eden sevgili okuyucularım ;)

Ne çok olaylar geldi geçti her yıl olduğu gibi...

Avrupa'da Kriz
11 Mart Japonya Depremi
13 Mart Tatlıses'e Saldırı
1 Mayıs Bin Ladin'in  Öldürülmesi
10 Temmuz Futbolda Şike
22 Temmuz Norveç Katliamı
23 Ekim Van Depremi
30 Kasım Topkapı Sarayı Baskını...

 Ben kötü olayları yazıp içinizi karartmak istemedim, 2011 olaylarını daha ayrıntılı okumak için pıt pıt ;))

Bu kötü olaylara rağmen, güzelliklerde olmadı değil. Moda, aşk ve benim gibi kraliyet meraklılarının yakından takip ettiği, aşıkları kavuşturan 29 Nisan Kraliyet Düğünü geldi geçti... 


2001 yılında çıkmaya başlayan Kate Middleton ve Cambridge Dükü Prens William, 2010 yılında ilişkilerini evlilik teklifiyle taçlandırmış ve bu yılın en çok konuştuğu olaylardan biri olmuştu. Ve bu mutlu çift şimdi de ikiz bebek bekliyorlar.

Tüm kötü olaylara rağmen güzel olayları görüp bunlara da mutlu olmak lazım ki hayatımız yaşanabilir olsun. Dilerim ki; yılı kötü geçen herkesin bu yaraları sarılsın ve Pamuk Şeker yıllar hepimizin olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...