Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

24 Ocak 2012 Salı

Kalorili şımarıklıklar!


Bir süredir XXL hayatımı M bir hayata döndürmek için çalışmalar üzerindeyim :) Ve güzel olan şu ki; 5 kilo verdim.

Diyet süresince fast food yemek, diyete sıcak sobaya dokunma etkisi yaptığı için uzun bir süredir yemiyordum. Tam da burada başlıkla bağlantımızı kuruyoruz veee bugün yaptığım şımarıklığa geliyoruz. Whopper sipariş verdim ve bir güzel yedim :)

Hislerime gelecek olursak; 
Yerken: mutluydum :D
Şimdi: mide bulantısı :s

Sanırım bir süredir ağır yiyeceklerden uzak durduğum için ağır geldi. Bir de kalorisi var ki hiiiiiç düşünmek istemiyorum :D

Whopper en büyük bağımlılıklardan biri bunu biliyorum ve siz de yerken bilin diye kalorileri de yazıyorum. Bilgilendirici de olmalı bir blog yazısı di mi ama ;))

whopper 660 Kcal
orta boy patates 335 Kcal
orta boy pepsi(400ml) 162 Kcal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...