Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

17 Ocak 2012 Salı

Marilyn Monroe heryerde!

Doğduğundan beri İzmir de yaşayan bir İzmirli olarak kar görmeye hasretimdir, hazır haftasonu da hava buz gibiyken tepelerde kar görünüyorken belki kar görürüz ümidiyle Çiçekliköy'e gittik, hoş kar göremedik ama İncir Kahvaltı Evi'nde süper bir pazar kahvaltısı yaptık. Gideceklere öneririm, özellikle çemeni ve portakal reçeli çok lezzetli :) hem de sıcacık bir ortamı var.



Oradan dönüşte Bornova'da ki Baumax'a gittik ve bence süper bir saklama kutusu buldum görür görmez bayıldım :) sizinle de paylaşayım istedim. Plastik çıtçıtlı kutulardan olduğu için incecik alıyorsunuz eve geliyorsunuz kocaman oluyor ;) Ben temasını dikkate alarak bazı dergilerimi saklamayı düşünüyorum içinde.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...