Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

17 Mart 2012 Cumartesi

Hangi oje yakışmaz ki bana * ezeli REKABET ebedi AŞK

Maç sevmeyen kızlar üzgünüm sizi erkeklerin derbi muhabbetinden kurtarmayıp derbi muhabbetini kızların ilgi alanlarına taşıyorum. Çünkü ben normalde sürekli maç izleyen biri değilim ama önemli maçları da kaçırmamaya çalışırım. Çocukluğumdan beri derbileri izlerim özel birşey çıkmadığı sürece. Ve benim için Türkiye de ki tek derbi Fenarbahçe-Galatasaray derbileri. Beşiktaşlılar bana kızmasın ama Beşiktaş maçları çok fazla derbi heyecanı vermiyor bana :) Ben Fenerbahçeliyim ancak nişanlım da Galatasaraylı ve ben ister istemez Gs'ye sempati duyuyorum onun sayesinde. Ve bizim sloganımız takımlarımız için EZELİ REKABET EBEDİ DOSTLUK,
bize uyarladığımız ise EZELİ REKABET EBEDİ AŞK

Ve düşünüyoruz ki; rakip olunca maç izlemesi de ayrı bir güzel oluyor tabi ben azıcık çirkeflik yapıp canımı kızdırıyorum ama o kadar olur ;))

Maç keyfimizi Battalbey çiğköfte ve abur cuburlarla taçlandırıyoruz ;))
Hakeden kazansın diyemiyorum gönlüm Fenerbahçemden yana tabi ki ama 
kim kazanırsa kazansın DOSTLUK kazansın ve olaysız bir maç olsun diliyorum. 
Eğlence çünkü bu barbarlığa gerek yok.

veeeee gelelim günün anlam ve önemine uygun ojelerime;













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...