Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

5 Mart 2012 Pazartesi

Hangi oje yakışmaz ki bana * Pastel 18

Mor demek "gözalıcı" demek
mor demek "asalet" demek
mor demek "lüks" demek
mor demek "itibar" demek...

Öyle ki morun koyu tonlarında, mor rengin insanda meydana getirdiği asalet duygusu, bazı insanlarda küstahlık, kabalık ve hatta kavgacı bir yapıya da neden olabilecek şekilde etki gösterebilirmiş ama siz siz olun güzelliğinden etkilenin.

Bayılırım mora yerinde kullanıldığında...
Veee veeee bu kadar mor demişken mor ojem;
mutlaka alın derim bayıldım ben rengine, duruşuna...
(ne kadar uğraştıysam da fotolarda tam rengi belli olmadı)








2 yorum:

  1. morrrrrrrrrr!benim rengim, çok severim.not ettim nosunu alıcam en kısa zamanda

    YanıtlaSil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...