Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

17 Mart 2012 Cumartesi

Şirinler "AŞK"ına

Ahhh ahhh kızlar, kıskanmayın ama benim sevdiceğim çok tatlı yaaaa 
Benim şirinler delisi olduğumu bilen sevdiceğim şirinlerin olduğu güzel ne bulsa alır bana
ee bende şirineyim (:pP) yaa :))

Taç sevgililer günü koleksiyonun da bu sene şirinlere de yer vermiş bende bayılmıştım bu nevresim takımına çeyizime alalım diyordum. Bunu duyan nişanlım da almış tabi hemen. Tabi ayrıca bir güzelliği de şu ki; Sevgilim bankacı oldu ya ilk maaş hediyesi bu. O açıdan da çok özel benim için.
Cuma günleri kavuşma günümüz olduğu için bugün getirdi bayıldım bayıldımmmm. 
Sizce de çok tatlı değil mi amaaaa :))

Artık iyi günlerde kullanmamız dileklerimlee Seni çoooook seviyorum sevdiceğimmm :*******

Bu yazıyı Gözde ablama ithafen yazıyorum. Bugün bizdeydi ve nevresim takımını görünce; "Bunu da koyarsın artık bloguna" dedi. Bendee tabi kiiii demiştim :)
Bugün yani 17mart doğum günü tekrar MUTLU YILLAR GÖZDE ABLAAAA Allah istediğin tüm güzel şeyleri nasip etsin sana. Nice nice güzel,deli dolu,çatlak yıllarına...


Resimde renkler biraz soluk ama bunun capcanlısını hayal edin ;)
Çarşafı da çok şeker di mi çiçekli çiçekli :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...