Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

25 Mart 2012 Pazar

KY - Keçeyle broş yapıyoruz

BENİ BU HAVALAR MAHVETTİ

Beni bu güzel havalar mahvetti,

Böyle havada istifa ettim

Evkaftaki memuriyetimden.

Tütüne böyle havada alıştım,

Böyle havada aşık oldum;

Eve ekmekle tuz götürmeyi

Böyle havalarda unuttum;

Şiir yazma hastalığım

Hep böyle havalarda nüksetti;

Beni bu güzel havalar mahvetti.


Bu güzel havalarda aşkımız depreşir ya bende broşumun temasını aşk olarak belirleyip, kalbimi yaptım üzerine de M'yi kondurdum. Kuzenime ise eşinin baş harfi olan İ'li yaptım bir tane.

AŞK TEMALI BROŞ

Önce istenilen boyutta kalbimizi bir kağıda çiziyoruz ve keçemizi kesiyoruz.


M'yi de kesip silikon ile üzerine yapıştırıyoruz. Ve aşkımızı herkes görüyorr ;)))

Bu da kuzenimin broşu ;)) 
 

Her ne kadar broş iğnesi aradıysam da bulamadım bir türlü 
-nerede satıldığını bulan varsa İzmir de bana da söylesin lütfen;)-
bende çengelli çğne alıp onu yapıştırdım silikon ile.

Ama biraz eğimli şekilde yapıştırdım ki broşu taktığınız zaman aşağı doğru düşmüş şekilde durmasın.

SEKSİ DUDAKLAR

Önce kırmızı keçeyi kesiyoruz.

Üzerine daha küçük bir siyah keçe yapıştırıyoruz.

Vee daha minik bir kırmızı keçe yapıştırıyoruz ve seksi dudak broşumuz oluyor ;))

MAÇO BIYIK
 

DUDAK



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...