Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

23 Aralık 2012 Pazar

Çeyiz Hazırlıkları - Battaniye ve Dört Mevsim Set


Çeyizimin yeni cicileri karşınızda pembeler morlar :))

Mink battaniyelerini kullanan herkesin tavsiyesi üzerine bende Mink almaya karar verdim

Evim.net'te kampanyaya girince de 68,71 TL + 7 TL kargo ile hemen sepete attım ;)

Ayrıca söylemeden geçemeyeceğim evim.net, hızlı gönderileri ve kaliteli alışveriş imkanı sunması özellikleri dolayısıyla en beğendiğim alışveriş sitelerinden biri ancak kargonun 7 tl olması bence almak istediğiniz üründen bile vazgeçmenizi sağlıyor bazen

Alışveriş sitelerinin kargodan artı para kazanmaya çalışmalarını anlayamıyorum
Mesela kargo 7tl değil 2 tl olsa bence her beğendiğimizi almak konusunda çok daha atılgan oluruz
di mi ama :))

Mink Premium Battaniye 622 Mürdüm
Neyse battaniyeme gelecek olursak rengi bence çok güzel, ben açınca resimlemeyi unuttuğum için hazır resimlerden kullandım, göründüğünden daha canlı ve parlak.



Vee gelelim kayınvalidemin hediyesine :)
Aslında alalı uzun zaman oldu ama bir türlü koyamamıştım, bayramda gelinlere hediye alınırmış ya bu da benim hediyem, göründüğü üzere de zevklidir kayınvalidem :)

HOBBY Home Collection Deluxe Saten dört mevsim set
İsterseniz yazın pike niyetine, isterseniz kışın içine yorganınızı yerleştirip nevresim niyetine kullanıyorsunuz
Ve yatak örtüsü gibi göründüğü için ayrıca örtüye gerek kalmıyor
Rengi de bence çok hoş, ben düz beyaz örtü sevmeyenlerdenim ancak beyaz üzerine yapılan renklendirmeleri çok seviyorum, 
beyazlar ferahlık, renkler de enerjik bir hava veriyor

İyi günlerde kullanalımmmm :))

6 yorum:

  1. hepsi çok güzel canım özellikle mor rengini çok sevdiğimden battaniyeye ayrı bir bayıldımm :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol özlemcim :) bende rengine bayıldım açıkçası

      Sil
  2. battaniyeye bayıldım. güzel günlerde kullanmanı dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel, güle güle kullanın İnşallah. Ben de çeyiz/evlilik hazırlığı için koşturuyorum. Takipteyim ;)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bende takipteyim heepp takipte kalınn ;))

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...