Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

15 Aralık 2012 Cumartesi

Çeyiz Hazırlıkları - Çaymatik

Çaycılarda en büyük şikayetim ufak demlik kapasiteleriydi
Genelde 0.7-0.9 arasında değişiyor kapasiteleri
Benim gibi çok çay içenlere de misafirlere yetmiyor o kadarcık çay
Bende daha büyüğünü ara ara bulamadım
Ama sonra King P309 Çaymatik Termostatlı Çay Makinası gördüm
Tam da sloganındaki gibi Çay Tiryakilerine özel :)

Ben şeklini de çok sevdim tombik tombik
Resimde mat rengi var ama ben altta gördüğünüz inox olanını aldım
mat olanı pek sevmedim azıcık pütürlümsü gibi
 
(inox)

(kırmızı)


Özellikleri;
Güç gösterge lambası
Kaynama gösterge lambası
360° dönebilen güç tabanı
Gizli rezistans
Kablo muhafaza yeri

1850 - 2200 Watt
Paslanmaz çelik 1,8 lt kapasiteli kettle
Paslanmaz çelik 1,2 lt kapasiteli demlik
Paslanmaz çelik filtre
Ayarlanabilir termostat ile suyu sıcak tutabilme özelliği
Açma/kapama ve ayarlanabilir ısı düğmeleri


 Kettle olarak kullanım
İşte bayıldığım noktalardan biri dev bi demlik gibi çok şeker bir görüntüsü var
(Mat gri)

4 yıl da garantili
Fiyatı da çok uygun, ortalama 110 tl civarında
Beğendiyseniz ve almayı düşünüyorsanız Vatan Bilgisayarın hafta sonları yaptığı %25 indirimleri beklemenizi tavsiye ederim
Vatan'dan 77 tl ye aldım ben

Mutlu günlerde kullanalımmmm :)))


1 yorum:

  1. en güzelini almışsın canımm güle güle kullanın bol demli çaylar :))

    YanıtlaSil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...