Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

7 Aralık 2012 Cuma

Çeyiz Hazırlıkları - Tencere tava setlerim

Evvvetttt Canımmmla kendime güzel güzel lezzetli yemekler yapacağım tencere setlerim karşısınızda :)
Uzun zaman beğenemedim bi türlü tencere ama bu güzel renkleri görünce hemencecik kaptık
Karaca'dan takımlarım;
3 tencere 1 tava set
mini tencere ve sütlük tekli ürün

Şu miniminnacık şirinliğe bakınnn :))

Bu set annemin "olmazsa olmaz, kalan yemekleri nasıl kaldırcan?" diye diye içinin rahat etmediği ve dayanamayıp gidip aldığı sahan setim :)


Çooooook güzel günlerde kullanalım dileğimlee :))

8 yorum:

  1. çok begenım bır set ,küçücük tavası var onu aldım sımdı setını almayı düşünüyorum ,hele kırmızı oluşu,güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy di mi kırmızı oluşu ayrı bi cezbediyor insanı :) teşekkürler bu arada sende güle güle kullan :)

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canimcim. Bana da babaannem almış gecen günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol çağlacım gördüm seninkileri de çok beğenmiştim, babaannen çok zevkliymiş hatta vay bee dedim modern babaanne :)

      Sil
  3. güle güle kullanın :) bizede fikir olsun çeyizini eklerseniz diğerlerini bizimde bilgimiz olur fikrimiz olur allah agız tadıyla yemek yapmayı nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler :) aminn her günümüz ağız tadıyla geçsin inş., aldıkça ekliyorum ama birazcık üşengeçliğimin kurbanı da oluyor tabi çeyizlerim :) bundan sonra daha sık ekleyeceğim söz ;)

      Sil
  4. benimkide bunların eski versiyonlarından bi buçuk sene önce aldım ama memnun kalmadım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marka olmak ile firma olmak arasındaki farkı temsil ediyorlar :)

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...