Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

11 Aralık 2012 Salı

Çeyiz Hazırlıkları - Elektrik Süpürgem

Çeyizlerime elektrik süpürgesiyle devam ediciiimm :))
elektrik süpürgesini kesinlikle sessiz alacağım falan diyordum ama sonra sessizlerin fiyatlarına özelliklerine baktıkça vazgeçtim, az sesli diye geçenlerle normallerin arasında sadece 10desibel ses farkı var 2 katı fiyat ödediğinize değmez bence
En sessiz olanlara da o kadar para vermeye kıyamadım açıkçası
Bu süpürgenin 4 yıl garantisi var zaten, o kadar para vereceğime bozulunca yenisini alırım dedim

Modeli K253 Turbo Cyclone Toz Torbasız Süpürge
Fiyatı da ortalama 180tl civarında
Bu özelliklere göre fiyatı da çok uygun bence

Süpürgeyi görünce rengi ve modeline bayıldım
Nişanlıma diyorum sende sevesin de evimizi bol bol süpüresin diye araba modeli aldım :))

Özelliklerinden bahsetmek gerekirse;
hepimizin yanılgısı "watt'ı ne kadar yüksekse o kadar iyi çeker" bunu araştırırken öğrendim mesela bu süpürge 2000 Watt motor gücü ama 
emiş gücü(çekiş gücü,vakum basıncı) ≥ 23 kpa 
(bu yaklaşık 300watta denk geliyordu sanırım)
Mesela 2200 watt süpürgeler var emiş gücü 250 watt
Alırken özellikle buna dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Diğer özellikleri;
Torbasız CYCLONE sistem:öndeki yuvarlak hazne çıkıyor ve gördüğünüz pembe düğmeye basıyorsunuz kapak açılıyor ve el değmeden içini boşaltabiliyorsunuz.

Çift HEPA filtre sistemi
Otomatik kablo sarma
Elektronik hız kontrolü
3 lt toz haznesi
5 aşamalı filtre sistemi
360° dönme imkanı
Ses seviyesi < 81 dB

Mutlu günlerimizde kullanalımm :))

5 yorum:

  1. çok güzelmiş canımm renklerine bayıldımm :) güzel günlerde kullanın :))

    YanıtlaSil
  2. sağol inşallah özlemcim ;)

    YanıtlaSil
  3. Süpürge alırken de diğer beyaz eşyalar gibi dikkatli seçmek gerkeiyor. Torbası olmaması iyi bir fikir. Ses konusu hemen hemen her evin kabusu. bir de çocuk oldumu sıkıntı daha da büyüyor. Ama çözümü yok.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar
    çeyiz hazırlıkları içinde boğulmuş durumdayım,blogunuza denk geldim araştırma yaparken :)
    bende bu tarz bi makine düşünüyorum toz torbasız diye geçiyor.memnun musunuz tavsiye eder misiniz? teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, günlük süpürgem toz torbalı bu ise toz torbasız. Bir süre kullandıktan sonra ki fikrim ikisi arasında çok fark olmadığı yönünde 😉

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...