Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

14 Ocak 2014 Salı

Çeyizden seçmece bardaklar

Kaç ay oldu evleneli bir türlü bitmiyor evlilikle ilgili hazırlık paylaşımları. Daha yaptığım yemekler var, düğünle kınayla ilgili yazılar var, yayınlanmayan çeyizlerim var, kullandığım anlatacağım ürünler var. İyice karıştım her telden çalıyorum artık bir ondan bir bundan :))

Şimdi de sıra yayınlanmayan mutfak eşyalarımın bardaklar şişeler kısmında

Günlük su bardaklarım

2li kaç kupamız var artık bilmiyorum :)
  

Sadece ben değil ki annem de gördü mü ikili kupaları almadan gelmiyor :) migrosun züccaciye reyonu yeni neler var diye sürekli baktığım yer oldu artık


Paşabahçe silikon kapaklı şişelerim, bundan resimli olanlar 3 tane de resimsiz şişem var çok kullanışlı oluyor



Yine ikili :)
 

  Ve yine

Şekline ve de rengine bayıldığım bardaklar 

Bunlar annemin çok yıl önce çeyizime ayırdığı limonata bardakları 6lı, minicik çok şeker
(Daha çeyizler kolideyken çekildi biraz tozlu)


Bunlar da çok yıl önceden bardaklar çok hoşuma gitmişti, annem sağolsun ;)
Bunlarda 2li değil 6lı


Şimdilik son parçada benim favorim Kaya&Mayalarımdan gelsin tabi ki 2li


2 yorum:

  1. çok güzelmiş hepside güle güle kullanın :) bendede bardak hastalığı var dayanamıyorum gördüm mü alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bende dayanamıyordum taa ki taşınıncaya ve eşyalarım dolaplara sığmayıncaya kadar :) dilerim herkesin mutfağı bol dolaplı olsun ;)

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...