Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

3 Ocak 2014 Cuma

Hoşgeldin 2014!!!

Benim öyle "wish list"lerim falan olmadığı için hiiiç bulaşmadım yılın son günleri post yazmaya falan ben de dedim 2014e "Hoşgeldin" derken beklentilerimi de o araya sıkıştırıveririm :))

Bizim kocamla evli olarak girdiğimiz ilk yıl bu
Bu yüzdende evde kendi kendimize 2014e girmeye karar verdik, nasıl olsa Allah nasip ettikçe dışarıda olacağımız çok yılımız olur ama ilk yılımız bir tanecik :))

Yeni yılımıza özel ufak bir köşe oluşturup çam ağacımızı süsledik bir de resmini çekmeyi unutmuşum 
"Mutlu Yıllar" yazısı asılı hemen üstünde :)


 Kocam ben foto çekerken muzurluk yapmasa olmaz :)

Yazımız perdeyi açınca görülüyor tabi :)

Yeni yıla tatlı tatlı girelim diye tatlı kocamın lezzetli sürprizi geldi ertesi gün ve ben bayıldım sürprizine, ne zamandır gözüm vardı bu kek ve meyve sepetlerinde, annem geçen hafta elleriyle bana meyve sepeti yapmıştı şimdi de kocamın sürprizi çifte mutluluk yaşadım resmen :)) tabi içinde ki not bana özel o yüzden siz kartın dışından fotosunu görüyorsunuz sadece ;))

Biz yalnızdık ama birbirimize yettik çok eğlendik, yedik içtik muhabbet ettik. Evimiz meydanı gördüğü için 12de atılan havai fişekleri de yakından izledik :)

Umarım sizde en sevdiklerinizle girmişsinizdir yeni yıla. Ben çok birşey istemiyorum yeni yıldan. Eşim ve ailem hep yanımda olsun, elimizde olan sağlık, mutluluk, huzur, aşk ve sevgiyi koruyalım ve çoğaltalım, bir de KPSSyi kazanayım istediğim gibi bir işim olsun. Öyle çok şeyde gözüm yok. Tabi bunlar da az değil sanırım ama :)) 

2014 size de istediğiniz herşeyi getirsin, dilerim dünyaya barış, insanlara merhamet yardımlaşma getirsin, gözü doymayanların milletin üç kuruşunda gözü olanların gözünü doyursun,aç açıkta olan insanlar da insani şartlarda yaşayabilsin.

PAMUK ŞEKER TADINDA MUTLU YILLARRRR!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...