Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

7 Ocak 2014 Salı

Gelin Yemeğimiz

"Evleneli 6 ay oldu diyordun gelin yemeği mi kaldı?" demeyiniz lütfen çünkü bu geç kalmış bir post. Zaten daha sonra ayrıntılı olarak anlatacağım "Firmalarla İmtihan - Doğtaş" yazımda göreceğiniz üzere biz haziranda evlendik ancak masa-sandalyelerimiz ağustosta geldi.  Bizde masamız gelince hemen gelin yemeği yaptık. Benim ailem,eşimin ailesi ve anneannem vardı yemeğimizde. Ben kalabalık misafirlere alışkınım baba evimden bu yüzden gelen misafir ne kadar kalabalıksa ben o kadar mutlu oluyorum. Tabi annemin de ellerine kollarına sağlık az yardım etmedi bana :)) Evlensek de çocuğumuz bile olsa anne yardımı olmadan olmaz ;))

Mezelerimiz;
Haydari

Patates Püresi (itiraf ediyorum köfteden kalan;))

Domates soslu karışık kızartma

Barbunya Pilaki

Ana Yemeğimiz;
Hasan Paşa Köfte

Önce köftelere elimizle çanak şekli verip fırında pişiriyoruz


Annem bana çok kızsa da şu köfteleri aynı büyüklükte yapmayı hala başaramıyorum :))


Çanaklara patates püremizi koyuyoruz  


Üzerine isteğe göre biber ama kesinlikle kaşar koyup tekrar fırına veriyoruz


Üzeri kızarana kadar pişiriyoruz


Domates sos da eklenebiliyor ama ben sade daha çok seviyorum


Tabi bir de pilav vardı fotoğraflamamışım :)

Masa Düzenimiz;





2 yorum:

  1. hem sofranıza hem ikramlarınıza bayıldım gelen misafirlerden biri olasım geldi
    bu arada çekilişme buyurmazmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel sözler İzmir'e yolunuz düşerse buyrun siz de misafirim olun beklerim ;)) çekilişinizi gördüm çok hoş gerçekten ama evimin dekorasyonuna uymadığı için katılmadım, 4 parçayı da çok güzel değerlendirecek olan birinin almasını isterim, umarım kırılmazsınız çünkü gerçekten evine uyacak biri kazansın isterim ;))

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...