Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

17 Ocak 2014 Cuma

Eczanemizde.com alışverişim ve Bioderma Ürünlerim

Daha önce burada (http://pamuksekerblog.blogspot.com/2013/11/loreal-skin-perfection-cilt.html) 
"Loreal - Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici" kullanmaya başladığımı yazmıştım, ürünü genel olarak beğenmeme rağmen cildimin hassasiyetinden dolayı cildime iyi gelmedi. Cildimde pullanmalar vardı ve artmaya başladığını gördüm. En iyisi bildiğinden şaşmamaktır dedim ve biodermaya geri döndüm :))

Siparişlerimi Eczanemizde.com'dan verdim, sipariş verdikten sonra 1-2 gün içinde ürünler elinize geçiyor hızlılar gerçekten.
Ben sipariş durumumda istediğim testerları yazmayı unuttuğum için iletişim kısmından yazmıştım ama maalesef  istediğim hiç bir tester gelmedi.

Ürünleri size yazmak ve doğru bilgilendirebilemk için 1 ay bekledim, hepsini kullandım hatta kimisini bitirdim bile.

Öncelikle yazmam gerekn, ürünlerim gelmesi gerektiği gibi gelmiş olmasıdır. Hatta kutularda açılma izi vardı kargocunun yanında açtım hemen, ama  bu kutu açılmalarının içini kontrol amaçlı olduğunu anladım


Olmazsa olmaz ürünümüz artık "Bioderma Sensibio H2O", tartışılmaz bir kalitesi var. Yaklaşık 1,5 yıldır devamlı kullanıyorum. Hem çok hassas hem de çok etkili. Makyaj temizliğimi de ben solüsyonla yapıyorum, hem gözlerim ve cildim yanmıyor hem de tertemiz oluyor.


En sevdiğimiz kısmı da 2.nin hep bedava olması :)


Yüzümdeki pullanma nedeniyle yeni bir seri denemeye karar verdim, cildimde hassas olduğu için "Bioderma Sensibio DS+ foaming gel" aldım. Bu ürünü çok beğendim. Çok hafif bir kokusu var ama cildinizde kalmıyor belli bir süre sonra farketmiyorsunuz bile. Hassas bir yapısı var, cildinizi köpürtürken yumuşacık geliyor gerçekten hissi çok güzel, narin bir bakım ürünü olduğunu hissediyorsunuz. Daha önce hiç bir yıkama jelinde bu hissi yaşamamıştım.

 

Ayrıntılı okumak isteyenler için


Aynı serinin nemlendiricisi "Bioderma Sensibio DS+ Cream"i de aldım. Benim göz altlarımda, alın bölgemde ve çenemde pullanma vardı, kullanmaya başladığım ilk bir kaç gün çok güzel toparlandı cildim. Daha sonra nedenini bilmediğim bir şekilde yanak bölgemde bile pullanma başladı. Yaklaşık 1 ay geçti kremim de bitmişti bende yenisini almadım ve seriyi kullanmayı bıraktım  Birkaç günde pullanmam iyice azaldı ve geçti sayılır. 
(Hatta bilgi almak için "Bioderma"nın iletişim bölümünden yazdım ama sağolsunlar bir cevap vermediler. Napalım artık Bioderma sevgimizden birşey demiyoruz.)


Ayrıntılı okumak isteyenler için


Daha sonra Bioderma satan bir eczaneye gidip sordum, jeli kullanmaya devam etmemi söyledi. Nemlendiri olarak da "Bioderma Sensibio Ar" aldım. Yaklaşık 1 haftadır kullanıyorum, önce jel ile yüzümü temizleyip daha sonra da nemlendiriyorum. Şu an çok memnunum cildimin yine toparlandığını düşünüyorum. Umarım böyle devam eder bu sefer. 

"Ar" serisinin özelliği güneşe hassasiyeti olan ciltlerde meydana gelen kılcal damar çatlamalarını ve bu nedenle ciltte oluşan kızarıklıkları tedavi edici aynı zamanda nemlendirici olması.

-Fotoğrafını çektim ama bir sorundan dolayı yükleyemedim bende internetten aldım-

Cildimi güneşten korumak için de "Bioderma Photoderm SPF AR 50+" tercih ettim. BB krem gibi ama onun daha açık tonlusu. Yani cildinizde çok büyük sorunlar yoksa BB krem kullanmanıza bile gerek kalmadan kullanabileceğiniz günlük bir krem, hem sürmesi çok rahat hem de cildinizde doğal bir görüntü oluşturuyor.

Ayrıntılı okumak isteyenler için


Ve yıllardır sevdiğim "Nivea Dudak Nemlendirici"lerinin çileklisini görünce almadan duramadım, o kadar güzel kokuyor ki resmen katkısız çilek var içinde




Belli belirsiz bir parlaklık veriyor. Tabi cilt beyaz olunca üzerinde koyu görünüyor ama dudaklarınız da hafif belli oluyor.

- Pamuk Şeker Tadında Günler ;) -

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...