Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

22 Nisan 2012 Pazar

17.Tüyap İzmir Kitap Fuarı ve Puccaa

Kitaplar Ege Yolculuğunda...

17. İzmir Kitap Fuarı 14 Nisan 2012 Cumartesi günü İzmir Fuar Alanında açıldı.

Fuar 350 yayınevi ve sivil toplum kuruluşunun katılımıyla düzenleniyor
Vee tam dokuz gün boyunca söyleşi, panel, şiir dinletileri, çocuk etkinlikleri...

Bendee bu dokuz günün tam iki günü oradaydım. Hafta sonu nişanlımla gidecektik ama ben hafta içi bir kere yalnız gittim ve birkaç saat gezdim.

Bugün de nişanlımla gittim ve yarın fuarın son günü. Bugün hem Can Dündar, hem Pucca hem de Uğur Dündar'ın imza günü vardı. Can Dündar ve Uğur Dündar ikisi de çok değerli insanlar ama siz de tahmin edersiniz ki en yoğun ilgi Pucca'ya idi.

Pucca'nın saati 14.00de idi ve biz de erken gidemedik yaklaşık 18.00di saat biz fuara vardığımızda ve bi baktım pucca hala orada hemen sıraya geçtim tabi, nişanlımı da sürükledim sıraya :))
Benim derdim asıl derdim imza almak ya da fotoğraf çekilmek değildi tabi yaptım mı yaptım o ayrı :)
Ben asıl Pucca'yı merak ediyordum, bu doğallığa bu dobralığa sahip olan kızı...

Kitabı okurken azıcık gıcığımsı, azıcık burnu havada biri uyanmıştı kafamda
ama onunla tanışınca anladım ki bu ilgiyi bence fazlasıyla hak ediyor
o kadar doğal ve o kadar güleryüzlü ki.
Örneğin imza gününe gelirken gösterilecek ilgiyi tahmin ederek saat sınırlaması neredeyse koyulmamıştı
Ve görevliler söyledi, 5 saattir yerinden kalkmadı, mola bile vermedi dediler...
Kitapları imzalarken sadece "sevgilerle" bile yazmayıp bir de iyi dileklerini ekledi
Ve normalde kitabımızı imzaladığı için biz ona teşekkür ederken o da bize teşekkür etti
Vee her öpene sarılana içtenlikle karşılık verdi...

Hatta öpenleri,sarılanları görünce nişanlıma dedim ki ben kitap falan yazsam imza günü yapmamam lazım,
açıkçası birazcık hatta abartmayayım ki fazlasıyla soğuk bir insanım
Yani öyle öpmeler,sarılmalar pek bana göre değil...
Anca çok yakınlarımla;nişanlım,annem,babam,anneannem,en yakın ark.larım...
Pucca'nın o tavrına hayran oldum herkesin ilgisine karşılık verdi.
Hatta bende binlerce insan öptüğü için Pucca'yı bir kişiden dahi olsa kurtarayım diye öpmedim bile
Azıcık yanakları dinlenmiştir :))
Veeee gelelim güzelliğine, kendisine de söyledim hiç öyle kitap da yazdığı gibi değil gayet güzel bir kız,
dediği gibi herşeyden önce gözleri mavi ;))

Tabi siz göremiyorsunuz ama sağda ben vardım :))


dileklerin güzelliğine ve içtenliğine bakar mısınız  
Sende çoooook mutlu ol pucca

Dediğim gibi Uğur Dündar da fuardaydı
Uğur Dündar da bence nadir bulunan dobra yapımcı ve sunuculardan
Eskiden sabahları evinden radyo yayınına bağlanırdı Uğur Dündar ve günün önemli haberlerini kendi tarzıyla yorumlardı, hatta torununun da şeker sesi girerdi araya...


Kitap Fuarına gidince kendimi kaybediyorum, her kitaptan alasım gelesim geliyor :)
Ayşe Kulinler,Ahmet Ümitler,Turgut Özakmanlar,ntv yayınları ve daha neler neler....
Şimdilik aldıklarımız;
Bu kitabı haftaiçi almıştım ama yarısı bitti bile, o kadar yalın ve doğal ki...
Sanki kankanızla konuşuyorsunuz...

"Yiğit Özgür"se başka söze gerek yok sanırım

Ne zamandır alacaktık heeep unutuyorduk bir de nişanlımla kokoloji oynayalım dedik

1.si 2 günde biterse acaba bu kaç günde biter? saatte mi desem ki?

Tüm sayıları gibi bu sayıda çok iyi,Titanik var
Seyahat dergisi hediyesi, dergide nişanlımın memleketi Tire(İzmir) de var

Ben istatistik okurken açıköğretimden de işletme okumaya başlamıştım, bu sene inşallah işletmeden de mezun olacağım. Aaa fotoyu ters yüklemiş demeyin anlamadığım bir şekilde 2 foto ters dönmekte ısrar etti bende rahat bıraktım...

Murat dersanesine kpss-a ya 3000tl vererek kayıt olduğum halde vermedikleri
ajanda,takvim,kalemi 40tllik kitaba verdiler

Fırat'a bayılıyorum yaa hahah
Aaa fotoyu ters yüklemiş demeyin anlamadığım bir şekilde 2 foto ters dönmekte ısrar etti bende rahat bıraktım...


Bu karikatüre de ayrıca bayılıyorummm

Kitap fuarından çıkınca da papizta da yemeğimizi yedik
  

Kordon da kemiklerimizin donması pahasına oturup deniz havası alıp sonra da Starbucks da sıcacık latte ve mochalarımızı içmeye gittik

Sonra daa ayaklarımızın bizi daha fazla taşımayacağına emin olarak kendimizi eve attık...

Gitmeyenlerrrr yarın mutlaka kitap fuarına gidin bence ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...