Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

20 Nisan 2012 Cuma

Converseli gelinler

converse'e bayıldığımı defalarca söyledim ama maalesef nişanlım benim kadar sevmiyor umarım evlenene kadar fikrini değiştirebilirim
Çünkü ben topuklu ayakkabılarımla salındıktan sonra
nişanlımla beraber converse'e geçip gönlümüzce dansetmeyi çok istiyorum

Benim favorim pembe, sarı ve beyazlar
Gelinliğin altına siyah çok koyu kalıyor gibi geliyor bana























Ne kadar güzel görünüyor değil mi? 

Sizce nasıl?

4 yorum:

  1. Kesinlikle tercih etmelisin.

    En azından günün sonunda şişmiş ayaklarla eve gitmek istemiyorsan :))

    YanıtlaSil
  2. bence de hem de çok hoş duruyor, yani topuklu ayakkabının zerafeti tartışılmaz ama fotolar çekildikten sonra converselerle takılabiliriz ;))

    YanıtlaSil
  3. Sarı mı pembe mi karar veremiyorum /:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy bende karar veremedim önce sonra çıkıp almaya vaktim olmadı beyazım vardı onu giyeyim dedim ama kuaför foto düğün koşuşturması içinde kendi converseim arabanın bagajında geri döndü :)

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...