Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

30 Nisan 2012 Pazartesi

Aşkımızın simgesi - Alyansımız

Evetttt gelelim nişanlımla benim, BİZim alyansımıza ;)) 

Ben sarı altını çok sevmem ama alyans sadece beyaz altın olunca bana çelik yüzükleri anımsatıyor biz de bu yüzden sarılı beyazlı bir model istiyorduk nişanlımla ama nişandan yaklaşık 6 ay önce –daha nişan tarihi bile belli değilken- Gülaylar altının vitrininde alyanslara bakarken beğendik alyanslarımızı.
Ve daha sonra ne modellere baktık ne de gördüğümüz alyansları beğendik.
Bizim aşkımızın somut simgesi, sonsuzluğumuzun göstergesi…
İçinde sadece isimlerimiz yazıyor
G..... & M....

Sarı altın olan kısmı üste gelecek şekilde takıyoruz

Nişanda takılırken ters takıldı :)

Yara bereden kurtulamadık :))

2 yorum:

  1. merhaba , bu yüzüğün ayyyynısını kullandık biz.Çok severek almıştık,sonra taşlarının dökülmesinden bıkıp değiştirmiştim,ama hala çok seviyorum bu yüzüğü.Bir ömür çıkmasın parmaklarınızdan ,sevgiler.bende beklerim bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi yaa bende 1 yıldır kullanıyorum ama şükür şimdilik düşmedi umarım hiç düşmez :( sizin ne kadar sürede düşmeye başladı ki? bu arada güzellikler dünyasına davet alırım da gelmem mi ;)

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...