Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

25 Nisan 2012 Çarşamba

KY - Omuz Apoleti

Yaz geliyor malum ee düğünler, nişanlar, yemekler... hepsine ayrı kıyafet alamayacağımıza göre kıyafetlerimizde yapacağımız ufak değişiklikler ile yeniymiş gibi oluveriyorlar. Bende geçen yaz bir nişanda giydiğim belden pileli dizüstü düz siyah koton elbiseme -bu arada kendilerini kotondan %50 indirimde kapmıştım ;)) - farklılık yaratmak adına omuz apoleti, kemer... bi sürü şey denedim en sonunda bir omuz apoleti alma da karar kıldım lakinnnn istediğim gibi bulamadım. Bizde aldık malzemeleri oturduk annemle başına veee istediğimden çok daha güzel bir apolet çıktı ortaya.

Elbisem böyle düz kesim dizüstü bir siyah elbiseydi

Daha düzgün görebilmeniz için anahtarlığa astım



Fotoğraftan kestiğim için pek düzgün olmadı ama çok şık duruyor
elbisenin havası bir anda değişiyor

2 yorum:

  1. ellerine sağlık, ne kadar güzel olmuş. Ayakkabısına bir fiyonk takıp, diy yapanlar daokusa keşke :)

    YanıtlaSil
  2. ayy teşekkür ederim şımartıyorsunuz beni :)

    YanıtlaSil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...