Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

13 Nisan 2012 Cuma

Çikolata Şelalesi

Artık her marka evde de sevdiğimiz tatlıları yapabilelim diye çeşit çeşit tatlıların malzemelerini tek bir pakette topluyor. Eee bizim gibi tatlımanialarda kaçırmıyor ;)

Evett bugün evde çikolata şelalesi yapıyoruz...

Paketten çıkanlar bunlar, ilave edeceğiniz tek şey ise 2 yumurta

Yapılışı

Glazürü erimesi için sıcak suyun içine koyuyoruz

Una yumurtaları katıp çırpıyoruz

Eriyen glazürümüzü de çırptığımız un-yumurta karışımına ekliyoruz ve servis kaplarımızı yağladıktan sonra eşit şekilde paylaştırıyoruz. Pişirme süresi ise 8-11 dk

Veeee çikolata şelalemiz akmaya hazırr ;)))

Ben çok kakaolu olduğundan hafifletmesi için muz ile servis yaptım. Bu hafta ailecek hasta olduğumuz için dondurma yiyemedik ama bir daha ki sefere dondurma ile servis yapacağım ;))

6 yorum:

  1. ben bunu yapmıştım ama dikkat etmesi gereken birşey var, ben ettim siz etmeyin cinsinde, tarifte yazan zamana harfiyen uyun, yoksa şelale olmuyor, akmıyor yani.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın ben de fırına koyup unutan yakan biri olarak başında bekledim bu sefer fırının :))

      Sil
  2. ah nasıl canım çekti en sevdiğim tatlı bu kesinlikle .takipteyim bana da beklerim :D
    http://coralsfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle benim de, kakao delisiyim zaten. Hem katısı hem sıvısı birlikte daha da güzel :)

      Sil
  3. Kaymak veya sütle ikram edilirse daha güzel oluyor. Ama muzlada nefis oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eee tabi en iyi "çikolata şelalesi" bilir di mi ama ;)) isim çok hoşmuş :))

      Sil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...