Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

23 Şubat 2012 Perşembe

Tatlı tatlı kalpler

Sevdiceğimle neşemiz yerindeyse beraber pazar kahvaltısına özenmeyi severiz, bu da işte öyle neşeli bir pazar günü. Nişanlım bana tereyağlı,peynirli lavaş tostlardan hazırlarken bende ona rengarenk tatlı tatlı kalpler yaptım. Yapılışını anlatmıyorum çünkü sizin için an ve an fotoğrafladım :))

O an lavaş ve kaşar peyniri aklıma geldi o yüzden bunlarla yaptım, bir de ortada kepekli ekmek üzeri kaşar peyniri var. Ama onu kızarttım o yüzden peynir koyu renk görünüyor biraz. Bu lavaşı bimden almıştık 12li paket olarak satılıyor. İncecik hamur gibi. Bilmem sever misiniz ben reçel ve balın yanında hep peynir yerim. O yüzden de hem kaşarlı hem çilek reçeli ve ballı. Ama siz yaparken düz renk bir tabağa koyarsanız daha hoş olur :) Bu sadece basit bi hazırlama.

Afiyet olsun ;))




















Hamiş:
(Duygu Asena kitaplarından kaptığım bir sözdü yıllar önce, "not" demek.)
Pamuk Şekeriniz sinüzit ile uğraşmak zorunda maalesef :( ama bakın buna rağmen yazılarımı da eksik etmiyorum ;))) aferin bana :pP


1 yorum:

  1. Ben de yapmak istiyorum bu kanepelerden:))Harika fikir, Bim'in lavaşlarını çok alırız, dürüm yapmaya bayılırız ama böyle de süper olmuştur, görüntü öyle çünkü:)Afiyette kalın

    YanıtlaSil

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...