Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

5 Şubat 2012 Pazar

Oje Denemelerim

Sabaha karşı 4te uyanırsan ve uyuyamazsan ne yapılır?? Tabi ki antin kuntin şeyler, her gördüğü değişik renk ojeyi almaya meraklı biri olarak ne zamandır denemek istediğim oje şekillerini deneyeyim bari dedim amaaa biraz fazla uğraşmışım sanırım asetonla kiii sabah olduğunda kafayı bulmuştum aseton kokusundan :)) İlk üç oje denememin üstünde ulaşmaya çalıştığım sonuç var pek ulaşamadım sanki ama yaklaştım gibi :pP İşte denemelerimmm :)) Bu arada o kadar çok şey denedim ki bi süre sonra tırnaklarımın kenarlarını temizlemekte çok zorlandım, idare edin ;)) Yakından görmeniz için sadece parmak uçlarım var fotolarda :)

















Ve sonuçlar :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...