Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

2 Şubat 2012 Perşembe

Gelin oldu İzmirim!

İzmirli bir blogger olarak, 21 yıl sabırsızlıkla bekledikten sonra yaşadığımız bu günü yazmadan edemezdim. Kar başladığında twitter bile sallandı resmen, "dünya trend topic" listesinde 3.ydü "izmirdekar", Tr de hala 1. ;))

İzmirliler güneşe alışığızdır biz, kışları da kuru ayaz vardır donarız ama 2 saat sonra güneş açar üşüsek mi ısınsak mı bilemeyiz. Boşuna dememişler "Havasına kızına güven olmaz" diye ;)) Ben de bugün erken uyanacağım tuttu ve nete girdim bi baktım izmirde kar var yazmış bütün arkadaşlarım pencereden dışarı bakmamla çığlık atmam bir oldu, sabah saat 7-8 ve ben evde ki herkesi uyandırdım bu güzel anı kaçırmayın uyku hergün var diye :)) sonra da indim sokağa mahallede ki çocuklar büyükler kim varsa -hiç birini de tanımıyorum aslında ama Egeliyiz ya sıcak insanlarız hemen kaynaştık-kardan adam yaptık hem Fenerbahçeli hem de KSKli... kardan kadın da yaptık tabi ;) sonra kar topu savaşı... Vee tabi benim elimden fotoğraf makinesi hiç düşmediği için bayağı bi güldüler bana :)) Alışkın değilim ya kara ellerim buz tuttu resmen eve geldiğim de hissetmiyordum ellerimi amaa çocuklar gibi şen 2-3 saat geçirdim karlarlaa :)) Bazı İzmir manzaraları ile beraber benim çektiğim fotoları göreceksiniz şimdi dee ;)))

Ege Besyolular yapmış sanırım bunu





Benim güzel üniversitemin donmuş şelalesi :)


Şimdi de benim çektiğim eğlendiğim fotoğraflar :))

Bu kadarcık karla bile mutlu olmaya başlamıştım ben :)


ama gittikçe arttı yağış veee devamında evde duramadım


çocuklar gibi şenim derken abartmıyordum :))


Bir İzmirli kardan adam yaparsa yanına da kardan kadınını yapar ;))


Diğerlerini mahallede ki çocuklarla yaptık ama bu tamamen benim el emeğim, tip nasıl ama :pP

Ben yazı yazacak yer görürüm de nişanlımla benim baş harflerimizi koymaz mıyım ;))
Ama bu karları son elleyişim oldu ellerim donmuş bir vaziyette sıcacık evime sığımdım ve ısındıktan hemen sonra sizlere aktarıyorum :))

Kar gören masum İzmirlileriz biz ;))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...