Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

13 Şubat 2012 Pazartesi

Hangi Oje Yakışmaz ki Bana * Golden Rose 81 * Flormar G12

İşte yeni bölüm sevgili Pamuk Şekercilerrrr... 
Oje seviyorum, ojeli eller seviyorum....
Bende dedimmm madem böyle deniyorum sürekli ojeler, paylaşıyorum. En iyisi bu bir bölüm olsun vee bende hep hep hep paylaşayım ojelerimi :))
Bu bölümümüzün ilk paylaşımını ilk tecrübemle yapmak istiyorum. 
Çatlayan oje aylar önce çıkmış olmasına rağmen bir türlü almayan ben sonunda bi sürü oje alırken onu da araya sıkıştırıverdim. Ve ilk denemem bence güzel oldu, yalnız biraz zormuş çatlayan oje sürmesi. Tırnaklara sürerken etlerde nasibini alıyor tabi temizlemeden çekilen fotolar da azıcık kötü oldu ama :))

Arka planın da masamın dağınıklığı gözlemlenen zemin rengim :) Golden Rose:81

Çatlak ojem :) flormar g12

 Veee sonuççç ;))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...