Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

19 Şubat 2012 Pazar

KY - Saklama kutusu yapma

Maalesef 5 gündür bilgisayarımdan uzağım bu yüzden yazamadım. Nişanlımın yanına gitmiştim de ;))
Kendin yap projesi paylaşmak istiyorum sizlerle. Birşeyler almıştık içindekileri dolaba yerleştirince kutusu boşa çıktı, ben de kutuyu atmak istemedim. Saklama kutusuna ihtiyacım vardı ama tencereli tabaklı karton kutu da kullanmak istemiyordum tabi ki. Dc fix yapışkanlı kağıtları bilirsiniz. Hem dayanıklıdır hem de arkasında yapışık olduğu kağıt karelidir bu sayede yamuk kesmezsiniz. Benim odam mavi ve fuşya, elimdeki dj fix de maviydi bende pembe almayıp maviyi kullanayım istedim. Yaparken dc fixi görüntülemeyi unuttuğum için ilk iki dc fix görüntüsünü netten aldım, rengi sizi yanıltmasın ;))














Öncelikle kutuyu açarak enine ve boyuna göre dc fixi daha rahat hesaplayıp kesiyor ve yapıştırıyorsunuz. Fazlalıkları isterseniz içe kıvırabilir isterseniz kesebilirsiniz. Ben kesmeyi tercih ettim.

Vee yapıştırdıktan sonra dc fixi yepyeni bir saklama kutunuz oluyor. Ben içine telefon ve fotoğraf makinesi usbsi...vb gibi kabloları koymayı planlıyordum bunlarla fotolarını çekmiştim ama sonra vazgeçip içine karaoke, tabu, monopoly deal, uno kartlarını koymayı tercih ettim :))


Ufak bir tüyo: ben teknolojik ürünlerin kutularını saklamayı pek sevmiyorum çok yer kaplıyorlar. Bu yüzden tüm kabloları bir araya koyuyordum ve birazcık karışıyordu tabi. Ben de post-it leri kablolara takıp ikiye kıvırdım ve birbirine yapıştırdım. Üstüne de hangi ürünün olduğunu yazdım. Neden daha önceden yapmadığımı bilmiyorum sanırım düzenlemediğim için hiç aklıma gelmemişti :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...