Hoşgelen, sefa gelenler, bol bol gelenler

3 Şubat 2012 Cuma

Okuyuculara ve nişanlıma sordum:Kadınlar ne ister?


Daha önce yazdığım "Kadınlar ne ister?" yazıma twitter da farklı yorumlar geldi, ben de bunları toplayayım siz de blogumda yer alın istedim. Ve şimdi sizlere okuyucularımdan gelen yorumlardan bazıları :)) bakalım bayanlara ve erkeklere göre kadınlar ne istiyormuş???

@SynEmre Ne yaparsan yap, kadınlar için birşeyler yapıyorsan hep "Keşke bu da olsa" derler. Neyse ki siz keşkeleri aza indirmişsiniz...

@SynEmre Sevdiği erkeğin kadın haklarını savunmasını ister ama hep "O kadını bana savunma!"diye de ekler :)

@tarihisezer nutella+romantik dürüst sevgili ha bide topuklu ayakkabı :)

@FrtnannSesi Kadınların istediği tek şey kusursuz sadakattir.

@sevgiatasoy2 Kadınlar güvenmek ister, sığınmak ister, sevilmek ister, saygı görmek ister, çocuk ister.

@hulyamutluer Ego varsa bir kadında ne yaparsanız yapın olmaz. Ego tüm enerjiyi sünger gibi emer.

@busegudek Bi erkeğin onu gerçekten sevmesini isterler

@cingenepempesi Gerçek aşk. Zaten o yanında her şeyi getirir: bütün istekleri...

@TubAbuT Huzur ve sevgi :)

@Vaziyetname Hep daha iyisini istediği için hayal kurar imkansıza göz diker, alır sonra sıkılır ve yeniden... Kadınlar bu yüzden anlaşılmaz

@tunc_35_86 Sevilmek ister.



Veee benim biricik canımmm nişanlıma göre; Kadınlar her şeyin en iyisini, erkeklerden ister ama her şeyin en iyisinin ne olduğunu sadece kendileri bilirler biz bilmeyiz ki yapabilelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlamak ister misin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...